Arbetslivserfarenhet

Rubiks Tech Ltd. - London, Storbritannien

Operations Manager, April 2020 - September 2020

Rubiks Tech startades våren 2020 av en före detta arbetskamrat från Trustly. Jag var med från början och en av de första uppgifter jag tog mig an var att sortera och lägga in alla kontakter som grundaren hade i olika kanaler till HubSpot. Därefter har jag varit med under förhandling med potentiella kunder och samarbetspartners. Jag är fortfarande inblandad sporadiskt men fokuserar på min pågående utbildning och att fortsätta min karriär i Sverige, samtidigt som jag gärna hoppar in och stöttar dem när jag har möjlighet. 

Monetise Capital AB - Stockholm, Sverige

Lånehandläggare, februari 2020 - April 2020

Froda är en FinTech-startup som fokuserar på att erbjuda företagslån till små och medelstora företag. Med hjälp data som hämtas via API kan Froda genomföra en djupare analys av företaget. På Froda hjälpte jag nuvarande och potentiella kunder med sina lån. Främst genom att ge råd, snabbt utvärdera kundernas behov och analysera deras verksamhet för att avgöra vilken typ av lån vi kunde erbjuda företaget. Jag var också ansvarig för AML- och KYC-processer. På grund av rådande läge har Froda varit tvungna att skala ner. Därmed blev de tvungna att avsluta anställningen.

Trustly Group AB - Stockholm, Sverige

Cash Management Associate , januari 2019 - februari 2020

Min huvudsakliga uppgift var Target Balancing. Jag hade ansvar för ca 200 bankkonton i 9 olika valutor. I uppgiften tillhörde att hålla sig uppdaterad om ändringar från bankens sida. Jag jobbade därmed nära Banking Relations. Mina arbetsuppgifter innebar att upptäcka och söka efter transaktioner som inte verkar ha skickats eller tagits emot, skapa algoritmer för fördelning av medel mellan företagets bankkonton samt utföra interna och externa transaktioner. Jag använde dagligen banker över hela Europa. Förutom detta innebar min roll även att sätta upp användare och andra mindre uppgifter samt monitorering av bankkonton, valutor och transaktioner.  

Trustly Group AB - Sliema, Malta 

Team Leader & Payment Agent consumer line, juni 2016 - december 2018

Som team leader var min uppgift att leda och utveckla det konsumentfokuserade teamet inom supportavdelningen. Det inkluerade ansvar för FAQ-sidan, coachning och utbildning av teammedlemmar om nya produkter eller fördjupning av befintliga kunskaper. Skriva interna manualer för våra produkter och verktyg. Skapa och dokumentera nya rutiner samt se till att teamet följer rutiner och hanterar inkommande kontakter på bästa sätt.

L & L Europe Ltd. - Mosta, Malta

Customer Service Agent, Augusti 2015 - Maj 2016

L & L Europe driver ett flertal onlinekasinon och är verksamma globalt. Min uppgift var att assistera spelarna via chatt, mejl och telefon. Det var främst frågor om kampanjer, KYC-prosessen, betalningar och spel. Samt en första granskning av KYC-dokument och flaggning vid misstänkt olämpligt spelmönster. 

Telenor Sverige AB - Göteborg, Sverige

Handläggare, Maj 2014 - Februari 2015

På Telenor tog jag emot inkommande frågor via telefon och mejl angående produkter, fakturor & betalningar, teknisk support samt felsökning av mjuk- och hårdvara.

Created with Mobirise web maker